dinsdag 15 maart 2016

Afscheid nemen

Afscheid nemen


Afscheid tussen jou en mijn
Afscheid van het verleden en we zijn vrij van pijn

Illusie hoort niet meer in onze leven
Er afscheid van nemen is door God gegeven

Samen zijn was mooi een wonder op zichzelf
Maar we gaan verder met leven, dat ik niet meer zwelg

De herinneringen waren mooi, het samen zijn de momenten te beleven
Verder als broer en zus is bezegeld met een kus, dat is een gegeven

Afscheid nemen bestaat niet
Maar waarom dan zo een verdriet

Jij zit in mijn hart en ik in de jouwe 
Daar kunnen we op bouwen

Het is groeien en elkaar genezen
Nee we hoeven niets te vrezen

Het kon niet zijn tussen man en vrouw
Maar onze liefde blijft altijd dierbaar en trouw

Wij nemen afscheid onze liefde was intens
Dat ik ons het allerbeste toewens

Van hart tot hart Linda Westerveld 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten